Mladší žáci A (2011)

Ročník 2005: Výkon, radost, rozvoj

Ročník 2005: Výkon, radost, rozvoj
V sobotu jsme zavítali po týdenní pauze zavítali na zápas do Střešovic. Díky slunečnému počasí se zápas odehrál na trávě, která byla ve velmi dobrém stavu.
4:9
(2:4)
21.kolo v So 28.4.2018 10:00
Střešovice UMT
Střešovice
FC Háje
Diváci: 30,

Komentář

V předzápasovém povídání v kabině jsme si s klukama nastavovali cíle pro dnešní zápas. A to jak týmový cíl, tak každý hráč i své individuální. Týmový byl splněn ze 100%, individuální cca ze dvou třetin. Kromě tohoto povídání jsme si řekli jen pár věcí, od začátku jsme hráli 1-3-3, chtěli jsme hodně útočit, ať už s míčem, či na míč, hodně se tlačit dopředu. A zopakovali jsme si možnost rohů, jaké jsme nacvičovali. Podařilo se nám z něj vstřelit branku, TJ před zápasem navrhl, že se zhostí zakončení, když nebyl David, Šíma poslal krásný roh přesně do míst, kam měl a TJ skóroval. Důležitá byla součinnost i dalších hráčů, kteří svým pohybem vytvořili prostor. Nebyl to jediný gól z rohu, druhý přidal Tom po rychlé součinnosti se Šímou.

V první třetině jsme měli převahu, kterou jsme však nedokázali výrazněji zúročit. Dali jsme dvě branky, hráli aktivně, domácí k ničemu nepouštěli a tlačili se do zakončení. V něm jsme byli po celý zápas úspěšní tak z 1/3, protože kdybychom dali dvojnásobek gólů, nikdo by se nedivil. S klukama jsme ho trénovali, nyní nás v týdnu čeká jediný trénink v plném počtu, kde budeme nacvičovat zakončení pod tlakem. Do situací se dostáváme, ať už součinností či individuálně, ale potřebný klid zatím nacházíme v menším počtu případů.

Aktivita v dalších třetinách více či méně kolísala, byly fáze hry, kdy jsme polevili a soupeř se natlačil na naši půlku. Dokázali jsme si s tím poradit a výsledkově i herně utkání zvládnout.

Je třeba se více zabývat v procesu otázkou, kdy nabíháme, byly situace, kdy jsme rozehráli jednoduše, protože scházel pohyb. Bude zapotřebí si projít a zažít všechny fáze hry bez míče. S aktivní nabídkou přišly hezké situace, kluci je umí řešit, jsou tvořiví, jde jen o četnost nabídky jako takové. A tam máme potenciál vyšší.

V rámci koučinku jsou tři ukazatele, se kterými se dá dobře pracovat a na základě nichž si můžeme lépe uvědomovat. Kluci měli po zápase ohodnotit výkon, radost a rozvoj na škále 1 – 10. Nejvyšší známku měla radost (10), která souvisí s vítězstvím, kluci si náležitě užili vítězný pokřik a radost na nich byla vidět. Stejně tak si užili děkovačku s rodiči, na což je radost (u mě 10) pohledět. Rozvoj měl v průměru známku 7, výkon byl pak v průměru na 8,5. Taková zpětná vazba se dá dělat v podstatě na cokoliv a nám trenérům pomáhá pro pochopení práce s klukama.

Klukům děkuji za hezký sobotní zážitek, je hezké je sledovat, když hrají s radostí a zápalem. Další utkání budou hodně o důrazu a efektivitě zakončení.

Je třeba kluky za aktivitu na hřišti, také však rodiče za aktivitu v hledišti. V pravý okamžik dokázali kluky povzbuzovat. Kluci to na lavici cítí, mluví tam o tom, je to pro ně velká podpora.

Zápasu se zúčastnili: Kečup, Honza, Fíla, TJ, Alex, Simon, Šíma, Dymo, Luky, Jára, Adam.


sobota 28.4.2018 | Otmar Mansour | Přečteno: 2359

Další články