Fanzóna

V září 2007 vyšly tyto články:

Další stránky
12>>
2.9.St. přípravka A: FK Viktroia Žižkov - FC Háje JM 11:0 (4:0)KlubPrvní zápas v kategorii starší přípravky se nám vůbec nepovedl a z Viktorky jsme si odvezli debakl
2.9.Junior Praha - Ml.žáci přípravka 2:5 (1:1)KlubJe sobotní pošmourné odpoledne a "bývalá" starší přípravka FC Háje (´97) se po pár měsících vrací zpět na místo činu - hřiště FC Junior. Právě zde začalo před několika měsíci sestupové drama - remíza 1:1 pro nás tehdy znamenala první jarní ztrátu bodů...
2.9.Starší žáci - Přebor - 1.kolo: FC Háje - Motorlet 2:2 (2:2)KlubDnes jsme odstartovali další ročník přeboru starších žáků. V 1.kole jsme začali doma na Hájích a přivítali soupeře z Motorletu. Hned v úvodu musím podotknout, že jsem z remízy velmi zklamán, protože jsem věřil, že kluci si z loňského ročníku zvykli na daleko zdatnější soupeře, a o 3 body se bude bojovat s daleko větším nasazením.
2.9.Muži A, 5. kolo:FC Háje : Čechie Uhříněves 2:2 (2:1)KlubV dalším kole pražského přeboru jsme na domácí půdě přivítali hráče z nedaleké Uhříněvsi. Zatím, co první půle patřila jasně domácím, tak po změně stran ožili hosté a nechybělo mnoho, aby si nakonec odvezli všechny body. Domácím skvěle vyšla úvodní půlhodina, kdy si také zajistili dvoubrankové vedení.
3.9.MLADŠÍ DOROST - Termíny tréninkůKlubInformace k tréninkům
3.9.Mladší dorost - Přebor - 1.kolo:FC Háje - FK Meteor VIII B 0:0KlubPo roční pauze opět v přeboru...
3.9.Mladší Přípravka "A" i "B" vstoupily do soutěží vítězněKlubPo roce stráveném v soutěžích s kluky o rok staršími, jsme se konečně dočkali a věková hranice se srovnala. Do obou utkáních jsme vstupovali s očekáváním co nás čeká a nemine.
6.9.Sdělení trenérům a vedoucím mužstevKlubSchůze trenérů a vedoucích mužstev se koná dne 11.září 2007 od 19:00 hodin v restauraci na hřišti.(FC Háje JM)
8.9.Ml. žáci přípravka - AFK Slavoj Podolí 0 : 3Klub V sobotním mraky obaleném dopoledni jsme nastoupili k prvnímu utkání na domácí půdě FC Háje JM. Soupeřem nám byl soused z Prahy 4 - AFK Slavoj Podolí.
8.9.Starší žáci - Přebor - 2.kolo: ABC Braník - FC Háje 0:3 (0:2)Klub Dnes jsme zavítali k nováčkovi soutěže - Braníku. S tímto týmem jsme se dlouho nesetkali, naposledy v přeboru mladších žáků, kdy jsme na jaře vyhráli shodným výsledkem jako dnes, tedy 3:0. Z dnešního utkání jsem měl trochu obavy, protože zápas začal ráno v 8.30 hod. za nevlídného počasí.
9.9.Starší přípravka A - 2.kolo FC Háje - PSK Union 1:2 (0:1)KlubV druhém zápase sezóny jsme dlouho drželi nadějný výsledek, ale na body jsme nakonec nedosáhli...
10.9.Muži A, 6. kolo Přebor: FSC Libuš : FC Háje 3:0 (2:0)Klub Druhý rok je pro nováčka prý klíčový a to se ukazuje také u týmů z Hájů. Před čtrnácti dny dostali Háje lekci od Zličína, který za půl hodiny smazal jejich tříbrankový náskok a dnes si pro změnu tříbrankový nášup vezou z Libuše, jenže na jejím hřišti nedokázali vstřelit ani gól.
10.9.Mladší Přípravka "A" - Újezd P-4 4:0Klub Ve druhém kole jsme v sobotním ránu přivítali soupeře z Újezda P-4.
10.9.Mladší dorost - Přebor - 2. kolo:ČAFC - FC Háje 1:1 (0:0)Klub Kdo neviděl neuvěří a kdo viděl ještě teď kroutí hlavou... Na zápas druhého kola přeboru mladších žáků jsme se všichni těšili. Mělo to být takové malé derby, jelikož soupeře z Prahy 10 máme takřka za humny. Bohužel žádná oslava fotbalu to nebyla a své sehrál rovněž i nepříliš kvalitní terén, který byl poznamenán víkendovými rozmary počasí. K výkonům "některých" aktérů zápasu se raději nemíním vyjadřovat a ani je nebudu komentovat, ale v některých chvílích to připomínalo souboj Horní vs. Dolní, ... pískat bude Pepek Vyskoč (více může napovědět hodnotící článek mého protějšku z Čafky viz. http://www.sweb.cz/cafc.praha).
11.9.St. Přípravka "B" - 2.kolo Praga Praha - FC Háje 2:5Klub Po vydařeném prvním utkání s D. Počernicemi s výsledkem 10:0 nás ve druhém kole čekal mnohem silnější soupeř .....
12.9.Ml.žáci A: BRANÍK - HÁJE 4:0 (2:0)Klub Ani druhý zápas jsme nezvládli tak jak bych si představoval a jak by si přáli zřejmě i rodiče...
12.9.Ml.žáci B: BĚCHOVICE - HÁJE "B" 1:7 (1:0)Klub I náš druhý zápas naše kluky příliš neprověřil a myslím, že jsme se k výsledku spíše protrápili. Branky: Bobko 3x, Zahradnický 2x, Sejk, Hlaváček
15.9.St. Přípravka "B" - 3.kolo : FC Háje-H. Měcholupy 4:0Klub Ve třetím kole nás čekal silný soupeř, který se předcházející ročník umístil v naší skupině na třetím místě ......
16.9.Motorlet - Ml.žáci přípravka 0:1 (0:0)KlubVe třetím kole jsme za velmi pěkného počasí vyrazili na půdu soupeře z Prahy 5 - MOTORLET ....
16.9.Muži "A" 7. kolo Přebor : FC Háje - Újezd 0:2 (0:0)KlubPo vyrovnané první půli hosté dvakrát udeřili a svou sérii výher na hřištích soupeře tak prodloužili na čtyři. Domácí naopak po výhře ...